Βιβλιοθήκη
- Πολύχρωμο Σχολείο (2019). Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις της ευρύτερης σχολικής κοινότητας
- InterACT Advocates for Intersex Youth – InterACT Youth. What We Wish Our Teachers Knew. Brochure’ s translation in Greek by Intersex Greece & Rainbow School. Τι ευχόμαστε να γνώριζαν οι δάσκαλοί/ δασκάλες μας.
- International Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer & Intersex Youth and Student Organisation – IGLYO (2017). Index of inclusion of LGBTQI individuals in education. Translation in Greek by Rainbow School (2017) Δείκτης συμπερίληψης των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων στην εκπαίδευση. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο.
- Resolution 2191 (2017) Promoting the human rights of and eliminating discrimination against intersex people. Τranslation in Greek by Sotiropoulos, V. Συστάσεις Συμβουλίου της Ευρώπης για τα intersex άτομα.
- Πολύχρωμο Σχολείο. Σχέσεις και Φύλο: Προτάσεις του Πολύχρωμου Σχολείου για την Εκπαίδευση σε συνεργασία με τις ΛΟΑΤΚΙ+ οργανώσεις.
- Πολύχρωμο Σχολείο (2017) Σχέσεις και Φύλο: Θέσεις των ΛΟΑΤΚΙ οργανώσεων για την Εκπαίδευση.
- Γαλανού, Μ. (2014).Ταυτότητα και έκφραση φύλου. Ορολογία, διακρίσεις, στερεότυπα και μύθοι. (Γιαννακόπουλος, K., επιστημονική επιμ.). Αθήνα: Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών.
- Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (2016). Η οπτική του Φύλου στο περιβάλλον, Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
- Κογκίδου, Δ. (2016). Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά. Υλικό ευαισθητοποίησης για τους/τις Εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αθήνα: Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
- Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) & Μαζί για την Εφηβική Υγεία – Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ΕνΔυναμώνω ENABLE (2016). Ενδυναμωνοντας τα παιδια – Αντιμετωπίζοντας τον εκφοβισμο
- Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας. (2018). Οδηγός Ευαισθητοποίησης για την Πρόληψη και την Αντιμετώπιση Εκφοβισμού σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου. (Σπυριδούλα, Ντ., συγγραφή, Μοσχοβάκου, Ν., επιστημ. επιμ.). Αθήνα: Κ.Ε.Θ.Ι.
- Οικογένειες Ουράνιο Τόξο. (2017). LGBTQI ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ – Οδηγός για νηπιαγωγούς και δασκάλους. Αθήνα: Οικογένειες Ουράνιο Τόξο
- Πολύχρωμο Σχολείο. (2020). Κατευθυντήριες Γραμμές για τη διαχείριση πρακτικών ζητημάτων που προκύπτουν στη Σχολική Ζωή σε ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Έκφρασης, Ταυτότητας Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- Accept ΛΟΑΤ Κύπρου & Dundalk Outcomers. (2014). Ενάντια στον Ομοφοβικό Hλεκτρονικό Εκφοβισμό. Ένας Οδηγός για νέους.
- Συνήγορος του Πολίτη (2018). Ο Σεβασμός κάνει τη διαφορά, Οδηγός ίσης μεταχείρισης – Εγχειρίδιο για δημόσιους υπαλλήλους.
- Χαμτζούδης, Ν. (2015). Η νομική προστασία του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου: καταπολεμώντας τις διακρίσεις, τα εγκλήματα μίσους και τη ρητορική μίσους, (Θεοφιλόπουλος, Θ., επιμ.) Αθήνα: Color Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας
- IGLYO. (2015). Teachers’ guide to inclusive education. Translation in Greeκ by Rainbow School (2016). Εγχειρίδιο Εκπαιδευτικών για μία Συμπεριληπτική Εκπαίδευση σε ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Ταυτότητας Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- IGLYO, OII Europe & EPA. (2018). Υποστηρίζοντας το ίντερσεξ παιδί σας. (Ορφανίδου, Φ. & Συμεωνίδου, Ε. μετάφρ.& επιμ. κειμένου), Oii Europe
- LGBT Youth Scotland – Green Light Project. (2013) A coming out guide for trans young people. Translation in Greek by Rainbow School. (2017). Οδηγός coming out για τρανς άτομα. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο.
- LGBT Youth Scotland – Green Light Project. (2013) A coming out guide for lesbian, gay and bisexual young people. Translation in Greek by Rainbow School. (2016). Οδηγός coming out για ΛΟΑ άτομα. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- Oii Europe. (2015). Υπερασπίζοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα των ίντερσεξ ατόμων.Πώς μπορείς να βοηθήσεις; Ένας οδηγός για ΜΚΟ και Φορείς Χάραξης Πολιτικής. (Πατεράκη, Μ. & Ορφανίδου, Φ. μετάφρ., Συμεωνίδου, Ε. επιμ. κειμένου, Ζαχουλίτης, Π., γραφιστική επιμ.), Oii Europe.
- Ryan C. – Family Acceptance Project (2009). Supportive Families, Healthy Children: Helping Families with Lesbian, Gay, Bisexoual & Transgender Children, Marian Wright Edelman Institute, San Francisco State University. Translation in Greek by Rainbow School (2017). Υποστηρικτικές Οικογένειες, Υγιή Παιδιά – Υποστηρίζοντας Οικογένειες με παιδιά Λεσβίες, Γκέι, Αμφιφυλόφιλα ή Τρανς. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- UNICEF Position Paper (No. 9, November 2014). Eliminating Discrimination Against Children and Parents Based on Sexual Orientation and/or Gender Identity. Translation in Greek by Rainbow School (2016). Εξάλειψη των διακρίσεων σε βάρος παιδιών και γονέων που βασίζονται στον σεξουαλικό προσανατολισμό ή/και την ταυτότητα φύλου. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- Βουσβούνη Ε. (2019). Απόψεις των εκπαιδευτικών σε ζητήματα ομόφυλων εκφράσεων σεξουαλικότητας στο σχολικό περιβάλλον (Αδημοσίευτη Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία). ΕΚΠΑ, Αθήνα.
- Γερούκη, Μ. (2011). Η Σεξουαλική Αγωγή στο Σχολείο. Θεωρία και πράξη – Οι απόψεις των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Μαραθιά
- Δαραής, Κ. (2014). “Σιω̟πή! Προσεγγίζοντας την ̟περίπτωση των μαθητών ̟που αντιµετω̟πίζονται στο σχολείο ως οµοφυλόφιλοι”. Προσχολική & Σχολική Εκ̟αίδευση, 2, 115-125
- Ηλιοπούλου, Χ., Νικολακάκης, Ν., Διακουμάκου, Φ., Γραμμενίδης, Κ. (2018). Πρώτη πανελλαδική έρευνα για το σχολικό κλίμα – Έκθεση αποτελεσμάτων: Οι εμπειρίες της ΛΟΑΤΚ μαθητικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα: Colour Youth
- Καραστάθη, Ά. (2016). Έµφυλες και σεξουαλικές διαστάσεις του «ρατσισµού»: Εννοιολογήσεις συνυφασµένων καταπιέσεων στους ΛΟΑΤΚ κινηµατικούς λόγους. (Αδημοσίευτη Μεταπτυχιακή Διατριβή). Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Μυτιλήνη.
- Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας. (2008, Νοέμβριος). Διερευνώντας το Κοινωνικό Φύλο: Σύγχρονες Προσεγγίσεις για την Εκπαίδευση. (Κωστοπούλου, Γ., μεταφρ., Δεληγιάννη – Κουιμιτζή, Β., επιστημονική επιμ.της ελληνικής μετάφρασης). Αθήνα: Κ.Ε.Θ.Ι. (Τίτλος πρωτότυπου έργου: «Investigating Gender: Contemporary Perspectives in Education» σε επιμέλεια των Becky Francis και Christine Skelton. Εκδοτικός οίκος: Open University Press, Χρονολογία έκδοσης: 2002)
- Μποβιάτσης, Σ. (2020). Οι ανδρικές ομοσεξουαλικές ταυτότητες μαθητών στα σχολικά χρόνια (Αδημοσίευτη Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία). ΕΚΠΑ, Αθήνα.
- Πατεράκη, Μ., Ορφανίδου, Φ., Σκίμπας, Α. (2018). Έρευνα για την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την υλοποίηση του θεματικού άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» το σχολικό έτος 2016-2017. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- Πλιόγκου, Β., Κανταρτζή, Ε., & Τριανταφύλλου, Μ. (2017). Έμφυλες αναπαραστάσεις στα σχολικά εγχειρίδια θετικής κατεύθυνσης των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού σχολείου. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 6(1), 140-160.
- Τριανταφυλλίδου Σ. (2021). Αποτελέσματα Έρευνας του ερευνητικού ερωτηματολογίου για τα “Ομοφοβικά, λεσβιοφοβικά και τρανσφοβικά περιστατικά της σχολικής ζωής μας. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο
- Guasp, Α. (2007). The Teacher’s report – Homophobic bullying in Britain’s schools. Stonewall. Translation in Greek by Rainbow School (2017). The Teacher’s report – Ομοφοβικός εκφοβισμός στα σχολεία της Βρετανίας. Αθήνα: Πολύχρωμο Σχολείο.
- KMOP – ΗΟΜΒΑΤ Project. (Ιούνιος 28, 2018). Εθνική Έκθεση Ελλάδα: Καταπολέμηση του ομοφοβικού και τρανσφοβικού εκφοβισμού στα σχολεία.
- Η Αλίκη κοιτάζει τον καθρέφτη, Στέλλα Μπελιά, εικονογράφηση Ιωάννης Αλεξιάδης, εκδ. Οικογένειες Ουράνιο Τόξο
- Κόκκινο: Η ιστορία ενός κραγιονιού, Michael Hall, εκδ. Πουά (2021)
- Σκουλήκι αγαπάει σκουλήκι, J. J. Austrian, εκδ. Κλειδάριθμος (2020)
- Τα δύο μικρά αβγά, Στέλλα Μπελιά, εικονογράφηση Σμαράγδα Μάγκου, εκδ. Οικογένειες Ουράνιο Τόξο
- Το πιο μεγάλο βιβλίο για τις Οικογένειες, Mary Hoffman, Ros Asquith, εκδ. Ίκαρος
- Θαύμα! Οι καρχαρίες χορεύουν…, Χριστοδούλου, Π., εκδ. Κέδρος (2017)